Kontakt
Odpovědi na nejčastější otázky
Zásilka byla doručena do skladu, ale nevidím ji na účtu
Zpracování trvá několik hodin. Pokud byste neobdrželi e-mail o Vaší zásilce v den příjmu do 18:00, pošlete nám, prosím:
- sledovací číslo (Sendungsnummer ~ Tracking-Nr.),
- adresu odesílatele,
- kopii objednávky nebo faktury či print screen z eBay apod.
Odesílatel neuvedl moje ID nebo jméno na zásilku
Pokud byste neobdrželi e-mail o Vaší zásilce v den příjmu do 18:00, pošlete nám, prosím:
- sledovací číslo (Sendungsnummer ~ Tracking-Nr.),
- adresu odesílatele,
- kopii objednávky nebo faktury či print screen z eBay apod.
Jak a kdy Vám zaplatím?
Za dopravu z Německa nám zaplatíte z dobitého kreditu (zálohy), až Vám pošleme e-mail o přijaté zásilce. Odkaz k dobití kreditu naleznete v pravém horním rohu po přihlášení. Platit lze bankovním převodem nebo kreditní kartou. Pro příjem zásilky není nutné mít dobitý kredit dopředu.
Pokud byste chtěli odeslání urychlit nebo nechtěli potvrzovat odeslání sami vždy ručně, je možné si předplatit volitelnou službu Automatické odesílání a mít poté dostatečný kredit na účtu na odesílání jednotlivých zásilek.
Pokud byste chtěli odeslání urychlit nebo nechtěli potvrzovat odeslání sami vždy ručně, je možné si předplatit volitelnou službu Automatické odesílání a mít poté dostatečný kredit na účtu na odesílání jednotlivých zásilek.
Jak vyplnit doručovací adresu u obchodníka?
Důležité je v adrese uvést název Mailboxde.com GmbH, Vaše jméno a příjmení (nebo název firmy), Vaše ID a samozřejmě adresu skladu. Změna pořadí sice není úplně podle poštovních předpisů, ale zásilka bude doručena také.
Pokud není možné zadat např. Mailboxde.com GmbH s tečkou nebo právní formou GmbH, je možné název zkrátit např. na Mailboxde.com nebo Mailboxdecom GmbH.
Některé údaje lze případně napsat do Adresszusatz (dodatek adresy), Adresse 2 a podobných polí pro doplnění adresy. Pokud není zadání adresy možné, kontaktujte odesílatele, prosím. Někdy lze čerpat zkušenosti i z internetových fór, kde uživatelé probírají podobné problémy u konkrétního obchodníka.
Pokud není možné zadat např. Mailboxde.com GmbH s tečkou nebo právní formou GmbH, je možné název zkrátit např. na Mailboxde.com nebo Mailboxdecom GmbH.
Některé údaje lze případně napsat do Adresszusatz (dodatek adresy), Adresse 2 a podobných polí pro doplnění adresy. Pokud není zadání adresy možné, kontaktujte odesílatele, prosím. Někdy lze čerpat zkušenosti i z internetových fór, kde uživatelé probírají podobné problémy u konkrétního obchodníka.
Jaké zboží nepřijímáte?
Projděte si, prosím, seznam zakázaného zboží a zásilek, které nemohou být doručené do sběrného skladu v Zittau a nedovedeme je přepravit. To nejdůležitější jsme zvýraznili a nejvíce problematické nebo náchylné zásilky na poškození uvádíme níže:
- v) Zásilky ze zemí mimo EU.
x) Nadrozměrné a paletové zásilky
(max. rozměry: 1 x délka + 2 x šířka + 2 x výška < 300 cm,
max. váha: 40 kg).
z) Zásilky, za které nebylo řádně zaplaceno prodejci.
p) Látky spadající do režimu ADR (nebezpečné zboží).
q) Zboží podléhající spotřebním daním (lihoviny, víno, pivo, cigarety, tabák, topné oleje apod.).
ap) Všechny druhy televizí, LCD monitorů a displejů s úhlopříčkou nad 21 palců, zabalený nábytek nad 15 kg, reproduktory nad 5 kg, toaletní mísy (záchody), umyvadla, zrcadla, bílé zboží nad 5 kg (především kuchyňské vybavení, myčky, lednice, digestoře, varné desky, trouby apod.), nárazníky, spojlery, automobilové blatníky, výfuky, rozměrné části karoserie vozů.
Chci odeslat zásilku dnes, do kdy ji mám potvrdit?
Pokud potvrdíte Zasilatelský příkaz v pracovní dny do následujících časů, pak zásilka odejde ještě stejný den:
13:00 - MESSENGER
14:00 - GLS
14:45 - Česká pošta, EMS
Ve dnech pracovního klidu v Sasku (DE), nejsou zásilky expedovány.
13:00 - MESSENGER
14:00 - GLS
14:45 - Česká pošta, EMS
Ve dnech pracovního klidu v Sasku (DE), nejsou zásilky expedovány.
Ujasníte mi postup pro vratku do Německa?
Bližší informace a ceny uvádíme na stránce pro vrácení zásilky. Pokud máte předplacenou dopravu po Německu, postup je následující:
- Registrujte se a vyberte typ uživatele: Soukromá osoba - účet pro zasílání z ČR do DE, EU, Měna: CZK (pro vratky)
- Přihlašte se na nový účet, dobijte kredit (pro balík do 10 kg: 179 Kč) a vyplňte objednávku svozu.
- Do 10 min. Vám pošleme instrukce, nákladní list CMR a štítek MESSENGER na zásilku pro kurýra.
- Vytiskněte si, prosím, nákladní list CMR a vyplňte:
- adresu svého bydliště,
- adresu příjemce v Německu (obchodníka),
- popis zboží (např. košile, kniha apod.),
- datum, místo a podpis.
- Obsahuje Vaše zásilka více oštítkovaných zásilek na rozeslání a je potřeba ji otevřít?
- Pak na CMR list, ale i na zásilku zvýrazněte: VÍCEKUSOVÁ ZÁSILKA (... ks), OTEVŘÍT
- Vytvořte si kopii německého přepravního štítku od prodejce, kde je i sledovací číslo.
- Nákladní list CMR vložte spolu s německým přepravním štítkem od obchodníka do obálky a tu přilepte na zásilku.
- Přepravní štítek MESSENGER z přílohy e-mailu vytiskněte a nalepte na zásilku.
- Zásilku si vyzvedne dopravce MESSENGER. Kopii listu CMR Vám kurýr na přání může potvrdit.
- Během 1 - 2 pracovních dnů Vám přijde potvrzenka do e-mailu o odeslání vratky z německého skladu.
Informujete mě o příchozí zásilce?
Ano, pošleme Vám e-mail ve stejný den, kdy zásilka přijde. Pokud byste neobdrželi e-mail o Vaší zásilce v den příjmu do 18:00, pošlete nám, prosím, sledovací číslo, adresu odesílatele a přiložte kopii objednávky, faktury, print screen z eBay apod.
Mám Vás předem kontaktovat o mé zásilce?
Nemusíte. Na Vaše konto bude zásilka přiřazena podle Vašeho Vašeho ID nebo jména. V běžných případech nás není nutné předem kontaktovat. O zásilce budete informováni přes e-mail ve stejný den, kdy přijde na sklad v Zittau.
Jak a kdy Vám zaplatím?
Za dopravu z Německa nám zaplatíte z dobitého kreditu (zálohy), až Vám pošleme e-mail o přijaté zásilce. Odkaz k dobití kreditu naleznete v pravém horním rohu po přihlášení. Platit lze bankovním převodem nebo kreditní kartou. Pro příjem zásilky není nutné mít dobitý kredit dopředu.
Pokud byste chtěli odeslání urychlit nebo nechtěli potvrzovat odeslání sami vždy ručně, je možné si předplatit volitelnou službu Automatické odesílání a mít poté dostatečný kredit na účtu na odesílání jednotlivých zásilek.
Pokud byste chtěli odeslání urychlit nebo nechtěli potvrzovat odeslání sami vždy ručně, je možné si předplatit volitelnou službu Automatické odesílání a mít poté dostatečný kredit na účtu na odesílání jednotlivých zásilek.
Jak vyplnit doručovací adresu u obchodníka?
Důležité je v adrese uvést název Mailboxde.com GmbH, Vaše jméno a příjmení (nebo název firmy), Vaše ID a samozřejmě adresu skladu. Změna pořadí sice není úplně podle poštovních předpisů, ale zásilka bude doručena také.
Pokud není možné zadat např. Mailboxde.com GmbH s tečkou nebo právní formou GmbH, je možné název zkrátit např. na Mailboxde.com nebo Mailboxdecom GmbH.
Některé údaje lze případně napsat do Adresszusatz (dodatek adresy), Adresse 2 a podobných polí pro doplnění adresy. Pokud není zadání adresy možné, kontaktujte odesílatele, prosím. Někdy lze čerpat zkušenosti i z internetových fór, kde uživatelé probírají podobné problémy u konkrétního obchodníka.
Pokud není možné zadat např. Mailboxde.com GmbH s tečkou nebo právní formou GmbH, je možné název zkrátit např. na Mailboxde.com nebo Mailboxdecom GmbH.
Některé údaje lze případně napsat do Adresszusatz (dodatek adresy), Adresse 2 a podobných polí pro doplnění adresy. Pokud není zadání adresy možné, kontaktujte odesílatele, prosím. Někdy lze čerpat zkušenosti i z internetových fór, kde uživatelé probírají podobné problémy u konkrétního obchodníka.
Jaké zboží nepřijímáte?
Projděte si, prosím, seznam zakázaného zboží a zásilek, které nemohou být doručené do sběrného skladu v Zittau a nedovedeme je přepravit. To nejdůležitější jsme zvýraznili a nejvíce problematické nebo náchylné zásilky na poškození uvádíme níže:
- v) Zásilky ze zemí mimo EU.
x) Nadrozměrné a paletové zásilky
(max. rozměry: 1 x délka + 2 x šířka + 2 x výška < 300 cm,
max. váha: 40 kg).
z) Zásilky, za které nebylo řádně zaplaceno prodejci.
p) Látky spadající do režimu ADR (nebezpečné zboží).
q) Zboží podléhající spotřebním daním (lihoviny, víno, pivo, cigarety, tabák, topné oleje apod.).
ap) Všechny druhy televizí, LCD monitorů a displejů s úhlopříčkou nad 21 palců, zabalený nábytek nad 15 kg, reproduktory nad 5 kg, toaletní mísy (záchody), umyvadla, zrcadla, bílé zboží nad 5 kg (především kuchyňské vybavení, myčky, lednice, digestoře, varné desky, trouby apod.), nárazníky, spojlery, automobilové blatníky, výfuky, rozměrné části karoserie vozů.
Jak dlouho můžete skladovat mé zásilky?
Zásilky do 5 kg mohou být skladovány zdarma až 60 dnů, balík do 10 kg: 30 dnů, balík do 20 kg: 20 dnů, balík do 40 kg: 10 dnů, spojené zásilky: 10 dnů. Po uplynutí bezplatné skladovací lhůty je skladné zpoplatněno dle ceníku firmy Mailboxde.com GmbH. Po 70 dnech jsou zásilky odesílány zpět, pokud jste s námi nedohodli jiné řešení.
Do jaké hodnoty odpovídá dopravce za zásilky?
Standardně spolupracujeme s dopravci, kteří odpovídají za škody, nebo ztráty do hodnoty 25.000 Kč. Nejmenší dopisy můžete volitelně odeslat poštou obyčejně bez pojištění. Upozorňujeme, že u nepojištěné obálky je možná reklamace, ale bez náhrady škody.
Odpovědnost dopravce za škody neznamená automaticky 100% pojištění zásilky (pokud dopravce není za škodu na zásilce sám odpovědný, může být vymáhání škody problematické nebo zdlouhavé). Zásilky do ČR a SR lze proto volitelně připojistit až do hodnoty 100.000 Kč v sekci přijatých zásilek u Generali Česka pojišťovna. Připojištění zásilek doporučujeme sjednat pro křehké a hodnotné zboží. Zásilky nad 25.000 Kč nám ohlašte telefonicky dopředu před potvrzením objednávky, prosím.
Odpovědnost dopravce za škody neznamená automaticky 100% pojištění zásilky (pokud dopravce není za škodu na zásilce sám odpovědný, může být vymáhání škody problematické nebo zdlouhavé). Zásilky do ČR a SR lze proto volitelně připojistit až do hodnoty 100.000 Kč v sekci přijatých zásilek u Generali Česka pojišťovna. Připojištění zásilek doporučujeme sjednat pro křehké a hodnotné zboží. Zásilky nad 25.000 Kč nám ohlašte telefonicky dopředu před potvrzením objednávky, prosím.
Jak si mohu zásilku připojistit?
Zásilky do ČR a SR lze volitelně připojistit až do hodnoty 100.000 Kč v sekci přijatých zásilek u Generali Česka pojišťovna v sekci individuálních požadavků pod zásilkou, jakmile je tato zásilka viditelná na Vašem kontě. Připojištění zásilek doporučujeme sjednat pro křehké a hodnotné zboží. Zásilky nad 25.000 Kč nám ohlašte telefonicky dopředu před potvrzením objednávky, prosím.
Přijímáte zásilky z USA a zemí mimo EU?
Zásilky ze zemí mimo EU máme zahrnuty ve vyjímkách z přepravy. Vyclení a administrativa spojená s těmito zásilkami je bohužel nad naše časové možnosti, náklady řízení jsou navíc zpravidla vyšší než v ČR a SR.
Jaká je maximální možná velikost a váha zásilky?
Max. rozměry jsou: 1 x délka + 2 x šířka + 2 x výška < 300 cm, max. váha: 40 kg.
Jak si změním fakturační nebo doručovací adresu?
Doručovací adresu lze změnit u každé zásiky nebo v sekci Můj účet.
Pro změnu fakturační adresy nám pošlete Vaši novou adresu skrze formulář.
Pro změnu fakturační adresy nám pošlete Vaši novou adresu skrze formulář.
Proč se nemohu přihlásit na svůj účet?
Nejdříve se zkuste přihlásit na jiném zařízení nebo v jiném prohlížeči. Změna většinou pomůže.
Zapomenuté heslo můžete změnit skrze odkaz Pošlete mi zapomenuté heslo v přihlašovacím okně.
Zapomenuté heslo můžete změnit skrze odkaz Pošlete mi zapomenuté heslo v přihlašovacím okně.
Jak změním registrační e-mail?
Kontaktujte nás přes kontaktní formulář, prosím.
Kde najdu svoji doručovací adresu v Německu?
Po přihlášení klikněte vpravo v horním menu na Můj účet > Moje adresa, ID. Adresu jsme Vám poslali také přes e-mail při registraci.
Mám nahrávat dopředu Plnou moc pro příjem zásilek?
Nemusíte. V případě její potřeby budete informováni přes e-mail. Je vyžadována, pokud adresa na zásilce neobsahuje název Mailboxde.com GmbH.
Zásilka byla doručena do skladu, ale nevidím ji na účtu
Zpracování trvá několik hodin. Pokud byste neobdrželi e-mail o Vaší zásilce v den příjmu do 18:00, pošlete nám, prosím:
- sledovací číslo (Sendungsnummer ~ Tracking-Nr.),
- adresu odesílatele,
- kopii objednávky nebo faktury či print screen z eBay apod.
Odesílatel neuvedl moje ID nebo jméno na zásilku
Pokud byste neobdrželi e-mail o Vaší zásilce v den příjmu do 18:00, pošlete nám, prosím,:
- sledovací číslo,
- adresu odesílatele,
- kopii objednávky nebo faktury či print screen z eBay apod.
Jak dlouho trvá zpracování zásilky?
Pokud byste neobdrželi e-mail o Vaší zásilce v den příjmu do 18:00, pošlete nám, prosím:
- sledovací číslo,
- adresu odesílatele,
- kopii objednávky nebo faktury či print screen z eBay apod.
Kdy bude odeslána moje zásilka?
Pokud potvrdíte Zasilatelský příkaz v pracovní dny do následujících časů, pak zásilka odejde ještě stejný den:
13:00 - MESSENGER
14:00 - GLS
14:45 - Česká pošta, EMS
Ve dnech pracovního klidu v Sasku (DE), nejsou zásilky expedovány.
13:00 - MESSENGER
14:00 - GLS
14:45 - Česká pošta, EMS
Ve dnech pracovního klidu v Sasku (DE), nejsou zásilky expedovány.
Co je konsolidace zásilek a kdy se mi vyplatí?
Konsolidace (spojování) zásilek se Vám vyplatí, když posíláte pravidelně větší množství malých zásilek. Spojování zásilek je placená služba a stojí 16.80 EUR na 12 měsíců.
Jak mohu spojit všechny zásilky, a nebo jen některé?
Jakmile Vám přijdou všechny zásilky do schránky v Německu, klikněte na tlačítko Spojit všechny zásilky, ty budou poté do 1 pracovního dne spojené do krabice a následě uvidíte konečnou cenu na svém účtu. Současně Vám přijde e-mail s informací o nové spojené zásilce.
Pokud si přejete spojit jen některé zásilky, klikněte na tlačítko Spojit všechny zásilky a následně u jedné ze zásilek oddělte ze seznamu spojovaných zásilek ty, které si nepřejete spojovat. Pokud byste nemohli v seznamu zásilek tuto funkci najít, klikněte na stránce Přijatých zásilek na klávesu Ctrl+F a vyhledejte text: "Oddělit".
Pokud si přejete spojit jen některé zásilky, klikněte na tlačítko Spojit všechny zásilky a následně u jedné ze zásilek oddělte ze seznamu spojovaných zásilek ty, které si nepřejete spojovat. Pokud byste nemohli v seznamu zásilek tuto funkci najít, klikněte na stránce Přijatých zásilek na klávesu Ctrl+F a vyhledejte text: "Oddělit".
Co je automatické odesílání?
Pokud si nepřejete potvrzovat zásilky sami a chcete ušetřit čas strávený nad vyplňováním objednávek dopravy, zásilky potvrdíme za Vás. Tato volitelná služba je zpoplatněna jednorázovým poplatkem 225 Kč na neomezenou dobu. Automatické odesílání lze poté kdykoliv vypnout a znovu zapnout dle potřeby. Dopravce si zvolíte při nastavení této služby dopředu.
Jak mohu nastavit službu automatického odesílání?
Automatické odesílání můžete nastavit buď pro každou novou příchozí zásilku, nebo jen pro spojené zásilky na Vašem kontě v sekci Přijatých zásilek. V případě, že byste si zvolili odesílání jen spojených zásilek, je nutné na svém účtu zadat vždy pokyn ke spojení došlých zásilek. Jakmile bude zásilka spojena a budete mít dostatečný kredit, automaticky se poté odešle. První nastavení je zpoplatněno jednorázovým poplatkem 225 Kč na neomezenou dobu. Automatické odesílání lze poté kdykoliv vypnout a znovu zapnout dle potřeby. Dopravce si zvolíte při nastavení této služby dopředu.
Nemohu rozeznat jednotlivé přijaté zásilky
Zkontrolujte, prosím, sledovací číslo a jméno odesílatele. V případě, že se Vám zásilku nepodaří identifikovat, můžete u zásilky uložit požadavek na fotografii.
Co je služba "Zesílení obalu"?
Vaše zásilka bude vložena do ještě jedné krabice z pětivrstvého kartonu. Původní zásilka není nijak rozbalována.
Jak a kdy Vám zaplatím?
Za dopravu z Německa nám zaplatíte z dobitého kreditu (zálohy), až Vám pošleme e-mail o přijaté zásilce. Odkaz k dobití kreditu naleznete v pravém horním rohu po přihlášení. Platit lze bankovním převodem nebo kreditní kartou. Pro příjem zásilky není nutné mít dobitý kredit dopředu.
Pokud byste chtěli odeslání urychlit nebo nechtěli potvrzovat odeslání sami vždy ručně, je možné si předplatit volitelnou službu Automatické odesílání a mít poté dostatečný kredit na účtu na odesílání jednotlivých zásilek.
Pokud byste chtěli odeslání urychlit nebo nechtěli potvrzovat odeslání sami vždy ručně, je možné si předplatit volitelnou službu Automatické odesílání a mít poté dostatečný kredit na účtu na odesílání jednotlivých zásilek.
Kdy mi bude připsána platba za kredit?
Při platbě kreditní kartou je platba připsána okamžitě. U bankovního převodu trvá zpracování 1 - 2 pracovní dny.
Kdy obdržím daňový doklad a měsíční fakturu?
Daňový doklad na přijatou platbu obdržíte zpravidla do jednoho pracovní dne. Měsíční fakturu (souhrnné vyúčtování s rozpisem zásilek) obdržíte po skončení měsíce mezi 3. až 10. dnem v následujícím měsíci. Všechny faktury a daňové doklady je možné stáhnout na Vašem účtu v sekci Můj účet > Faktury, platby.
Jakým způsobem mohu požádat o vrácení kreditu?
Prosím, pošlete nám žádost z Vašeho registrovaného e-mailu s číslem bankovního účtu (pro platby v EUR potřebujeme Váš IBAN) a číslem schránky (ID).
Za jak dlouho obdržím svoji zásilku?
Objednávky potvrzené do 14 hod. jsou expedovány stejný pracovní den. Dodací lhůta do ČR je 1 - 2 pracovní dny u GLS (SR: 2 - 3 prac. dny) a 1 - 2 pracovní dny u České pošty. Lhůty bohužel nejsou garantované. Osobní odběry v Liberci a v Praze 9 jsou možné již stejný pracovní den večer (v sezóně od listopadu do ledna je v Liberci možný odběr až druhý den).
Co když nebudu v době doručení zásilky doma?
Pokud vás kurýr nezastihne, můžete se s oběma dopravci dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat. Další variantou je přesměrování na výdejní místo nebo požádat o uložení na poště.
Zásilku poslanou od Vás z Německa jsem neobdržel
Pro zahájení pátrání po nedoručené zásilce budeme potřebovat následující dokumenty:
- Fakturu nebo kupní smlouvu ke zboží (případně potvrzení z eBay, apod.), kopii platby.
- Sledovací číslo dopravce, nebo naše interní číslo zásilky.
Obdržel jsem poškozenou nebo prázdnou zásilku
Pokud dojde k poškození nebo ztrátě obsahu zásilky, jsme tu od toho, abychom Vás zastupovali a pomohli Vám najít řešení, jednat s dopravci nebo odesílatelem. Neváhejte se na nás proto co nejdříve obrátit.
Při vykládce zkontrolujte, zda není zásilka poškozena. Pokud bude viditelné poškození, nebo částečná ztráta zásilky, sepište s řidičem škodní protokol nebo výhradu při předání, vytvořte si kopii a do 1 prac. dne nás informujte. Nezapomeňte, že řidič na protokolu musí být podepsán. V případě, že škoda je neznatelná při příjmu zásilky (vnitřní poškození), trvá reklamační lhůta pouze 3 dny (u České pošty pouze 2 dny). Veškeré reklamace zašlete proto, prosím, bez odkladu přes kontaktní formulář. Škody neznatelné při příjmu u zásilek doručovaných Českou poštou je nutné reklamovat spolu spolu s fyzickou zásilkou do 2 prac. dnů na kterékoliv pobočce České pošty. Zásilku ponechte ve stavu, v jakém byla doručena včetně přepravních obalů.
Pokud jste škodní protokol nebo výhradu řidiči nesepsali, přesto nás co nejdříve kontaktujte, prosím, abychom se spojili s dopravcem.
Pro zahájení reklamace budeme potřebovat následující dokumenty:
Při vykládce zkontrolujte, zda není zásilka poškozena. Pokud bude viditelné poškození, nebo částečná ztráta zásilky, sepište s řidičem škodní protokol nebo výhradu při předání, vytvořte si kopii a do 1 prac. dne nás informujte. Nezapomeňte, že řidič na protokolu musí být podepsán. V případě, že škoda je neznatelná při příjmu zásilky (vnitřní poškození), trvá reklamační lhůta pouze 3 dny (u České pošty pouze 2 dny). Veškeré reklamace zašlete proto, prosím, bez odkladu přes kontaktní formulář. Škody neznatelné při příjmu u zásilek doručovaných Českou poštou je nutné reklamovat spolu spolu s fyzickou zásilkou do 2 prac. dnů na kterékoliv pobočce České pošty. Zásilku ponechte ve stavu, v jakém byla doručena včetně přepravních obalů.
Pokud jste škodní protokol nebo výhradu řidiči nesepsali, přesto nás co nejdříve kontaktujte, prosím, abychom se spojili s dopravcem.
Pro zahájení reklamace budeme potřebovat následující dokumenty:
- Kopii zápisu o škodě podepsanou řidičem nebo pracovníkem České pošty
- Fotodokumentaci poškození i balení
- Fakturu nebo kupní smlouvu ke zboží (případně potvrzení z eBay, apod.), kopii platby
- Rozsah poškození / ztráty a předběžné vyčíslení škody
- Návrh řešení nebo informaci o možnosti opravy
- Kontakt na prodejce / odesílatele
- Při úbytku obsahu: skutečnou váhu při dodání (převažte zásilku na váze)
- Sledovací číslo dopravce, nebo naše interní číslo zásilky
Jak mohu vrátit balíček do obchodu v Německu?
Pokud bude zásilka ještě na skladu v Zittau, pošlete nám písemnou žádost o vrácení, prosím. Zásilky od DHL lze odmítnout a vrátit i později po přijetí na sklad. Zásilky od jiných dopravců je nutné vracet individuálně. A to buď tak, že Vám odesílatel pošle předplacený štítek na vrácení, nebo objednáme zpětnou dopravu na Vaše náklady. Vzhledem k bezkontaktním vykládkám velkého množství zásilek v přepravních klecích není bohužel možné odmítnutí při vykládce.
Pokud si přejete zásilku vrátit z České republiky, postupujte dle pokynů pro vrácení zásilky.
Pokud si přejete zásilku vrátit z České republiky, postupujte dle pokynů pro vrácení zásilky.
Ujasníte mi postup pro vratku do Německa?
Bližší informace a ceny uvádíme na stránce pro vrácení zásilky. Pokud máte předplacenou dopravu po Německu, postup je následující:
- Registrujte se a vyberte typ uživatele: Soukromá osoba - účet pro zasílání z ČR do DE, EU, Měna: CZK (pro vratky)
- Přihlašte se na nový účet, dobijte kredit (pro balík do 10 kg: 179 Kč) a vyplňte objednávku svozu.
- Do 10 min. Vám pošleme instrukce, nákladní list CMR a štítek MESSENGER na zásilku pro kurýra.
- Vytiskněte si, prosím, nákladní list CMR a vyplňte:
- adresu svého bydliště,
- adresu příjemce v Německu (obchodníka),
- popis zboží (např. košile, kniha apod.),
- datum, místo a podpis.
- Obsahuje Vaše zásilka více oštítkovaných zásilek na rozeslání a je potřeba ji otevřít?
- Pak na CMR list, ale i na zásilku zvýrazněte: VÍCEKUSOVÁ ZÁSILKA (... ks), OTEVŘÍT
- Vytvořte si kopii německého přepravního štítku od prodejce, kde je i sledovací číslo.
- Nákladní list CMR vložte spolu s německým přepravním štítkem od obchodníka do obálky a tu přilepte na zásilku.
- Přepravní štítek MESSENGER z přílohy e-mailu vytiskněte a nalepte na zásilku.
- Zásilku si vyzvedne dopravce MESSENGER. Kopii listu CMR Vám kurýr na přání může potvrdit.
- Během 1 - 2 pracovních dnů Vám přijde potvrzenka do e-mailu o odeslání vratky z německého skladu.
Zboží z eBay neodpovídá popisu
Doporučujeme Vám nejdříve projít stránku Reklamace, kde uvádíme různé případy a rozsáhlejší postup, jak jednat s prodejcem, případně kdy lze odstoupit od smlouvy v podobných případech.
Jiné otázky...
Mailboxde.cz Provozovatel / Zasílatel: Mailboxde.cz s.r.o. Sídlo: Křižanská 195, 460 10 Liberec 22 Osobní odběry: České mládeže 594/33, 460 06 Liberec IČ: 28909194, DIČ: CZ28909194 USt-Nr.: 214/631/03558, UID: DE277611760 Společnost je zapsána v OR u KS Ústí n/L, vložka C 32758 ŽL č. j.: ZU MML/5491/09/Sed/2 reg. č. na Úřadě pro ochranu osobních údajů: 00037922 Zákaznická podpora: PO - PÁ, 8 - 16 h Tel: +420 483 515 087 Mobilní tel.: +420 731 271 712 E-mail: podpora@mailboxde.cz Provozovatel skladu: Mailboxde.com GmbH Dresdner Straße 9 02763 Zittau, Deutschland St-Nr. (IČ): 208/114/03661 Tel: +49 3583 8355148 Číslo Poštovní licence: L 4376 reg. u Spolkové síťové agentury (Bundesnetzagentur) Provoz skladu: PO - PÁ, 8 - 16 h Osobní vyzvednutí je možné až v ČR v Liberci. V Zittau bohužel osobní odběry nenabízíme. |
Sklady Mailboxde.com GmbH, Německo |
Bližší informace k dopravcům naleznete v ceníkách dopravy. Max. váha zásilek do ČR: 40 kg, SR: 30 kg. Max. délka: 200 cm, max. šířka: 80 cm, max. výška: 60 cm. Max. obvod: 300 cm! (obvod = 2x výška + 2x šířka + 1x nejdelší strana). Nadrozměrné, paletové a zásilky ze zemí mimo EU nejsou přijímány (Co nepřepravujeme - zakázané zboží).
Zasílatel tímto informuje spotřebitele o možnosti mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů dle ust. § 1843 odst. 1) písm. m) občanského zákoníku, kdy orgánem státního dozoru je Česká obchodní inspekce, a to za podmínek uvedených v zákoně č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci. V případě, že dojde mezi Zasílatelem a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze Zasílatelské smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, E-mail: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz, Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“